Najczęściej zadawane pytania

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

 
Tak. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
 

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi? 

 
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, dotyczące cen produktów, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.


Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl